zaterdag 28 januari 2012

Boekenmarkt...

Eens per jaar is er in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch een boekenmarkt met... ja, juist, gigantisch veel oude boeken! Heerlijk, eindeloos bladeren door vergeelde pagina's en die lichtmuffe nostalgische lucht van vervlogen tijden die je tegemoet komt. Tante Pollewopje wordt hier héél blij van!

Dit weekend is het eindelijk weer zover... 
Dus gisteravond direct na het avondeten heb ik mijn grootste tas gepakt en ben boeken gaan snuffelen. Mijn missie: mooie prentenboekjes voor kleine pollewop en oude handwerkboeken. 

Zie hier mijn ontdekkingen:



Je ziet het, ik ben niet met lege handen naar huis gegaan. 
Van mooie prenten, lieve boekjes tot retro sokkenpoppen maken, 
tante Pollewopje heeft 't vanaf nu in de boekenkast staan!
Dus:
***missie geslaagd***


En 't mooiste van alles, morgen mag ik nog een keertje...


Liefs van tante Pollewopje


P.s. wil je zelf ook nog naar de boekenmarkt, hij is morgen nog te bezoeken van 10.00 tot 16.00 in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch. 
Entree is gratis en de boeken gaan op zondag per kilo!!!
Klik voor meer informatie HIER

Veel plezier!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch leuke prentenboekjes op de kop getikt. Die kleine pollewop boft maar met zo'n lieve krea mama. Liefs MMC vanuit Den Haag. En nog een Xin Nian Kuale,Gelukkig Chinees Nieuwjaar. Jaar van de Draak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohh wat leuk!!!
    het boekje snorretje heb ik ook gehad als kind Leuke herinnering zo

    groeten chris

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie