donderdag 1 maart 2012

Paasboekjes en meer...

Zag ik toch vorige week in ons lokale sufferdje (kent iemand dit woord eigenlijk? Meneer pollewop gebruikt dit woord van huis uit...) een advertentie staan van een kringloop die ik nog niet kende! Reden genoeg dus om afgelopen weekend op de fiets te stappen en op zoek te gaan...

Met kleine pollewop voorop en meneer pollewop naast me, hebben we een heerlijk tochtje gemaakt door weiden en velden met schaapjes en paarden. En dat alles met een lentezonnetje in het gezicht en de wind in onze rug. Genieten!

De kringloop was gemakkelijk te vinden, Hoera! En nog beter, het was nog zo'n echte... ramvol met prachtige gebruikte spulletjes...en met hele lieve oude dames die onze kleine pollewop hebben verwend met koek en limonade. 

En dit ging er mee naar huis in mijn fietstas...











 ... en de rest zat in de fietstassen van meneer pollwop :)


Tot ziens weer!

 P.s. Claudia mail je even je gegevens naar info@tantepollewopje.nl, dan komt het kadootje snel jouw kant op. Ik heb je via google geprobeerd te mailen, maar heb geen idee of je dat berichtje hebt ontvangen...


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Inderdaad, en daarom zwicht ik telkens weer als ik deze boekjes ergens tegenkom...

      Verwijderen
  2. Super schattig!
    En ja! Het sufferdje...bekend begrip, ook hier :-)

    Die boekjes nodigen echt uit om postpapier mee te maken ofzoiets...denk denk...

    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, Kiki konijn! Mijn dochter (1 juli al weer 17) heet Kiki. Nog nooit gezien dat boekje.
    Prachtige 'pareltjes van de kringloop heb je gevonden zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie