vrijdag 16 maart 2012

Pareltjes v/d kringloop...

Kun jij geen kringloopwinkel of tweedehands marktje voorbij lopen zonder even te snuffelen?

Krijg jij een enorme kick van het vinden van gave retro of
lieve vintage spulletjes?

En een nog grotere kick als het voor weinig geld is?

Ken jij bijna iedere kringloopwinkel bij je in de buurt?

En ook verder weg...

Staat jouw huis vol met tweedehands pareltjes van de kringloop?


Doe dan met me mee,
en laat iedereen jouw pareltjes van de kringloop zien!


Hoe werkt het:
Laat een berichtje achter met vermelding van jouw blog en jouw favoriete kringloop.

Zet het plaatje hierboven op je eigen blog,
je maakt me helemaal blij door een linkje naar mijn blog te plaatsen :)

Ik maak een lijstje van alle blogs (en de favoriete kringlopen) die meedoen. De linkjes zet ik hier op StudioZakka, zodat alle pareltjes bewonderd kunnen worden...


Ben benieuwd naar jullie reacties!


P.s. er komt ook nog een initiatief van tante Pollewopje aan om recycleprojectjes te gaan bundelen, wordt vervolgd...

Oja, en voor ik het vergeet, je kunt nog steeds meedoen aan Pay it Forward... er zijn nog twee plekjes te vergeven...

2 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker meedoen! Ik heb genoeg in huis....zal eens met de camera rond gaan!
    Ik kom erop terug!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk mee :-)
    Ga je foto even erop zetten...
    Mijn favoriete kringloop?
    In de goede staat (Vlaardingen)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie