zaterdag 21 april 2012

De recyclefles...

... als vakantieherinnering...

Mijn koffer houd ik op de heenreis het liefst zo leeg mogelijk. Dat ene jurkje leg ik na enige overpeinzing toch maar weer terug in de kast, net zoals dat derde paar schoenen... Alles om ruimte, maar vooral gewicht te besparen voor de Terugreis!

Stenen op het strand...
De schelpjes die ik vind...
Prachtige blikjes met olijven of olijfolie uit de supermarkt...
... maar ook de lege waterflessen bij ons eten...
alles gaat in mijn koffertje mee naar huis en krijgt een nieuwe bestemming.



Recycleproject lege waterflessen...


Fijn weekend!





4 opmerkingen:

  1. Oh ja zou ook net wat voor mij zijn :-) bewaar ook altijd alles, heerlijk. Leuk zo, die waterflessen.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plaatje, leuk die vakantieherinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heerlijk. Zo blijft je vakantiegevoel nog even hangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om je waterflessen te hergebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie