donderdag 19 april 2012

Let's swap...

Een tijdje terug maakte ik dit retrojurkje voor kleine pollewop...
Van Bianca van ateliermamabee kreeg ik een enthousiaste reactie en de vraag of ik het jurkje ook voor haar piepmuis Nora wilde maken. Tuurlijk wilde ik dat!

Het is leuk om dingen in opdracht te maken, maar wat ik stiekem nog veel leuker vind is om te swappen. En zo ging het dus ook. Super spannend...

Dit maakte ik voor haar:
Je kunt nog veel meer foto's vinden op haar gezellige blog ateliermamabee...

Bianca heeft me goed in spanning gehouden, want ik had echt geen idee wat ik zou gaan krijgen. Ook de postbode deed er een schepje bovenop door één lange extra dag te wachten met het bezorgen van mijn felbegeerde pakketje!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. Ik hoorde een duidelijke PLOF en wist niet hoe snel ik bij de brievenbus moest zijn. Ik probeerde het papiertje er eerst nog rustig af te halen, maar lekker scheuren gaat toch veel beter  eh  sneller...

Dit vond ik in mijn swappakketje:



Supermooi, Superlief en op z'n Brabants gezegd een kei leuke swap!

Dankjewel Bianca...





4 opmerkingen:

  1. Wat een keileuk idee die swap! Enneh ik vind dat jullie allebei erg je best hebben gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was erg leuk om te doen!
    Hoop dat je plezier van het pakketje zal hebben.
    Het jurkje vinden we écht super geweldig en we krijgen van iedereen complimentjes erop.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, zo te zien, dat swappen ;-)
    En heel leuk om te krijgen, inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag het jurkje net bij Atelier Mama Bee's blog, wat heb je dat prachtig gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie