dinsdag 29 mei 2012

Ruilen...?

Ik zag het op haar blog en vond dit zo leuk dat ik er navolging aan wil geven.

Dus vandaag een dagje in het teken van.... ruilen!

En wat heb ik te ruil???

Dit lieve prentjesboekje:




Omdat ik bij de kringloop en op boekenmarkten deze boekjes niet kan laten liggen, kom ik geregeld met een dubbel exemplaar thuis. Zo ook het geval met dit lieve boekje, vandaar bied ik het een ieder die ik er blij mee kan maken graag te ruil aan.

En dan nog een tweede ruilstuk:



Aangezien ik al een hele tijd horlogeloos door het leven ga, bied ik dit nog nieuwe horloge graag aan een liefhebber te ruil aan.

Wat vind ik leuk om te krijgen?
Nou ik denk dat mijn blog wel een redelijk goed beeld geeft van waar mijn hartje sneller van gaat kloppen. Zo ben ik verzot op lapjes stof, knopen, kralen, stukjes kant, bandjes & lintjes, stempeltjes, oude prentenboekjes of pixieboekjes, oude kaarten met prenten, andere oude plaatjes met prentjes van spelletjes, poezieplaatjes, oude handwerktijdschriften en handwerkboekjes, oude of andere schattige kleine beeldjes voor in mijn letterbak, natuurlijk met liefde handgemaakte spulletjes enzovoorts, enz. enz...

En mocht je iets anders in gedachten hebben om te ruilen, schroom dan niet om het me voor te stellen. Ik word van heel veel kleine dingen blij!

Hoe gaat 't in z'n werk?
Kan ik jou met één (of beide) van de spulletjes die ik voor de ruil aanbied blij maken, laat dan even een berichtje achter of mail me op info@tantepollewopje.nl met een beschrijving van jouw tegenruil.

In de loop van volgende week laat ik jullie weten met wie ik ga ruilen!


3 opmerkingen:

  1. Ha Rosalie, mooie ruilitems en leuk dat je dit initiatief ook heb opgepakt! Mooi he, dat prenteboekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruilen, leuk! Tja, wat heb ik als tegenprestatie, ik zal eens in m'n atelier kijken en ik laat het je weten, ben in ieder geval in het boekje geïnteresseerd. liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prenteboekje echt geweldig. Ik kan het ruilen voor het tweedehands boek Keukendochter of voor een gehaakt uiltje.
    Mocht je iets anders leuk vinden op mijn blog kan dat natuurlijk ook tanteizzy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie