donderdag 31 mei 2012

Zomerse shirtjes give away...

Hier liet ik jullie al een sneak-a-peak zien van wat komen ging...

Nieuwsgierig geworden?

Dan hier de ontknoping van mijn meest recente recycleprojectje, hopelijk valt 't jullie niet tegen...

Recycleproject van oude gordijnen...

Kleine pollewop laat jullie vol trots haar nieuwe shirtje zien met Truus de Mier. Uiteraard bekend van, jawel  jullie hadden het allemaal bij het rechte eind, de Fabeltjeskrant!

En deze kennen jullie natuurlijk ook nog wel:



Bor de Wolf, aangenaam!

De stof van de Fabeltjeskrant komt van het oude kinderkamergordijn van mijn grote broer, dat volstaat met plaatjes van alle bewoners van het grote dierenbos. Natuurlijk vond ik dit gordijn na een speurtochtje op oma pollewops zolder. Wat ben ik oma pollewop toch dankbaar dat zij zoveel originele retro heeft bewaard, dit is toch fabelachtig fantastisch :-)

En omdat ik ook nog andere leuke printjes had maakte ik ook nog deze shirtjes:






Give away!

Oh, wat zie ik nu dan...
...de teller van mijn pageviews is de magische grens van 10.000 voorbij gegaan. En dat in nog niet eens een half jaar bloggen! Wat ontzettend gaaf dat zovelen hier graag komen en dat er al 94 van jullie zijn die StudioZakka en de creatieve perikelen van onze familie pollewop de moeite waard vinden om te volgen. Ik had dit nooit verwacht toen ik aan het begin van dit jaar met mijn blog begon. Dankjulliewel allemaal :-)

En om jullie goed te bedanken ga ik een paar kadootjes uitdelen, kortom tijd voor een serieuze give away!

Wat geeft tante pollewopje weg?


1.
Eén jongensshirtje in maat 86 tot 152, met keuze uit een applicatie van:
Stoffel de schildpad van de Fabeltjeskrant of een stoere print van een koe, adelaar of indiaan.

A boys shirt size 86 to 152, with an application of your choice of:
A turtle from the Fabeltjeskrant (sort of like the orange one above) or a print of a real dutch cow, eagle or native american.

2.
Eén meisjesshirtje in maat 86 tot 152, met keuze uit een applicatie van:
Truus de mier van de Fabeltjeskrant, een stoere print van Betty Boop, een babushka of Hollandse koe.

A girls shirt size 86 to 152, with an application of your choice of:
Misses Ant from the Fabeltjeskrant (like the orange one above), a print of Betty Boop, a babushka or a real dutch cow.

3.
Voor degene onder jullie zonder [edit: of al grote] kindjes geef ik, last but not least, een make-upclutch weg zoals deze:

A make-upclutch like this one, made in your favorite colors by choice and filled with a nice surprise:
Origineel tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved
Maar dan in jouw favoriete kleurencombi gevuld met een verrassing!


Hoe doe je mee?

Als je volger bent of wordt, mag je een reactie achterlaten op dit berichtje met vermelding van hetgeen waar je kans op wil maken. Iedereen, dus ook jullie die vertoeven buiten Nederland mogen natuurlijk meedoen!

Let op: als je kiest voor een shirtje geef dan aan of je een jongens- of meisjeshirtje wil, de maat tussen de 86 en 152 en met welke applicatie (zie voor opties onder 1. en 2.)!

Kies je voor de make-upclutch geef me dan alvast jouw favoriete kleurencombinatie door.

Wil je een linkje op je eigen blog plaatsen naar deze give away, super! Gebruik gerust bovenstaande foto.

Je kunt reageren tot mijn verjaardag op 23 juli aanstaande, op deze feestelijke dag maak ik de gelukkige winnaars bekend.


Be or become a follower and leave a reply on this post in which you tell me what you would like to win. If you're from abroad, please feel free to join in in this give away!

NB: If you choose a shirt please make sure to let me know if it's a boys or a girls shirt you want. Also note the size between 86 and 152 and the application of your choice (see options 1. en 2.)!

If you choose the clutch please let me know the colorcombination of your choice.

Links to this give away on your own blog are much appreciated! Please use the picture above.


This give away is open till 24:00 on the 22 of july.

Succes allemaal!

Good luck!



P.s. mocht je nou niet zo lang willen wachten op zo'n mooi shirtje, dan kun je er ook altijd eentje bij me bestellen (tenminste zolang de voorraad printjes strekt... ;-)) Meer info via info@tantepollewopje.nl

Oja, nog bijna vergeten... mocht je nou zelf zo'n leuk zomers shirtje willen maken, ik verklap mijn werkwijze na 23 juli aan jullie!

71 opmerkingen:

  1. Hoi Rosalie, wat een leuke give away! Super zeg dat oma Pollewops deze gordijnen heeft bewaard. Alleen mijn kinderen van 14, 15 en 19 gaan dit natuurlijk niet passen, dus ik waag graag een kansje voor de make-upclutch :) En weet je, ik denk dat deze t-shirts voor volwassenen ook heel leuk kunnen zijn, zeker die met Betty en de koe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je recycle project erg leuk! Ook leuk om mee te doen aan je give away. Mijn kinderen zijn de kleine maatjes al heel lang voorbij. De make-up vind ik leuk en ik heb niet echt een kleur voorkeur.
    Ik zet een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe T-shirts!
    Ik doe graag mee voor een jongens T-shirt, maat 104 met de schildpad op.
    Een linkje wordt zeker geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé dat is echt weer goed gelukt hoor! Tof dat je die gordijnen gevonden hebt op zolder van oma Pollewops. Ik doe graag mee voor je give-away, volger ben ik al en de link komt eraan! Ik ga voor het meisjes-T-shirt, maatje 128 met Betty Boop. Leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh wat ontzettend leuk al die retro stofjes!!!
    Zie ik het nu goed, dat jij eerst een gat in de shirtjes geknipt hebt en daar het plaatje achter hebt gelegd? Of stik je de plaatjes erop? Ben ik wel heel benieuwd naar! Echt een leuk idee!

    Enne, natuurlijk doe ik graag mee met de give away. Ik zou wel een shirtje willen winnen voor 1 van mijn meiden (denk, denk... de oudste heeft het hardst wat nieuws nodig...): een maat 122 met een print van de Fabeltjeskrant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh, juffrouw Mier!!!! :-)))))) Heel gaaf je retroshirts! En ja, natuurlijk doe ik graag mee! Voor een meisjesshirt met juffrouw Mier in maat 128/134. Ik zal een linkje op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! De stofjes, de afwerking, het geheel!
    Ik wil graag meedoen voor een meisjes-t-shirt maat 116 met Betty Boop (alhoewel het moeilijk kiezen was. Volger ben ik al (krijg je dan geen extra kansje?;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een geweldige give away. Graag zou ik meedoen voor een meisjesshirt met een Fabeltjeskrantfiguur, kijk maar of je juffrouw Ooievaar of Truus de Mier hebt... superleuk, mag maat 140 zijn!

    Over de ruilactie... Ik heb leuke stofjes, lintjes, kraaltjes en een schriftje. Wil je een foto zien, of laat je je verrassen?

    Hoor het wel.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Rosalie,

    Had ik natuurlijk weer niet goed gelezen, je hebt Truus de Mier of Betty Boop, ik vind ze allebei leuk... Denk dat degene aan wie ik het cadeau geef Betty Boop ook leuk zal vinden.

    groetjes,

    Anita

    Oja, en als de give away naar iemand anders gaat, wil ik 'm toch bij je bestellen. Superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai,
    O wauw, wat een leuk idee weer! Ik doe mee, nummer 2, een truus de mier in maat 104 of 134, kleur laat ik aan jou over (als het maar kleurrijk is)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. via elke dag zaterdag kom ik hier langs. Leuk! Ik heb ook iets met de fabeltjeskrant maar mijn jongens zijn daar wat groot voor. Een make-up clutch komt wel goed van pas (maar dan om m'n kleine stempeltjes in te bewaren) Ik zie graag felle kleuren (voor het geval ik de gelukkige zou zijn) ps: mijn juni give-away start bijna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via kom ik op je leuke blog terecht. Ik kende het nog niet en word meteen volger. Ik doe graag mee voor een meisjes-shirtje met een baboushka in maat 110/116. Ik zal een linkje op m'n blog zetten. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk! Ik doe graag mee voor de makeuptas, ik zet meteen een linkje op m'n blog! Fijn week-end!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat origineel gevonden!
    Ik volg, link en doe mee voor een meisjes shirt maat 122 met Truus de mier,aub!
    Woehoe, ik ga duimen dat ik er één win voor dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O die geweldige oma's toch, he!!!
    Uiteraard doe ik ook graag mee...
    Fabeltjeskrant is onze favoriet dus
    of ne jongensT in maat 122 of ne meisjesT in maat 116 ;-)
    Link staat te blinken op mijn blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooooh ik doe graag voor nummer 3 mee !
    Wat een leuke give away
    Ik hou van vrolijke printen: bloemen, bollen,...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Nostalgie! En eens iets voor jongens, hoera! En omdat ik er drie heb en ook omdat ons derde kind het minst vaak kleding nieuw krijgt zou ik graag een shirt maat 140 willen met adelaar....mocht ik (alweer)de gelukkige zijn natuurlijk.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow,this is amazing.I am wondering what is in that cute little pouch but I will choose shirt for my daughter.If I do win she will be so surprised and happy with it.Thanks for the chance to win it.Have a lovely week-end,greetings from Serbia.

    Danijela
    plavicasta@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give-away is dit! Ik doe graag mee voor het jongensshirtje met een indiaan erop, in maat 122. Volger ben ik al.

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze give away vind ik echt SUPER, prints van de fabeltjeskrant, waar is de tijd... Mijn dochtertje zou er super mee staan, daarmee dat ik mee doe voor een meisjesshirt van maat 116 met Truus der op. Volgen en een linkje zijn al gebeurd. En nu maar duimen dat de give away richting België komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, ik zie net je reactie op de site van Mamanon en kom even piepen. Wat een leuke Give Away en ook een hele leuke blog. Ik heb even doorgebladerd en ook een hele leuke blog! Van de week neem ik even de tijd om terug te lezen. En ik ben ook je 100e volger zie ik! Dat brengt vast geluk! Ik ga voor een jongens-shirt, mocht ik zo lucky zijn. Liefs van MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Net als enkele anderen hierboven, kwam ik ook toevallig op jouw leuke blog terecht. Ben net volger geworden, nummertje 101! Ah ja, als Mim hierboven nummer 100 is, kan het niet anders dat ik nummer 101 ben, natuurlijk...
    Een eigen blog heb ik (nog) niet, maar ik kan wel een link op mijn facebookpagina zetten!
    De zoon zou wel superblij zijn met een stoere adelaar ofzo, hij zit aan maat 152 intussen.
    Nog heel veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voilà, de link op facebook is een feit. Hopelijk brengt het nieuwe volgers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een toffe shirtjes zeg! En proficiat met dit geweldige aantal pageviews :) Ik gooi er een linkje tegenaan en waag graag een kansje voor de clutch (zou zelf nog zo'n shirt aan willen trekken maar maatje 152 wordt wel erg krap ;)) Kleurtjes: zomers roze/rood!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super!!!Was ook fan van de fabeltjes kant,haha.
    Jammer dat kindjes de maten ontgroeid zijn dus dan wordt het de clutch(ooo wat erg...hihihi)
    Rood/roze/zwart combi lijkt mij wel leuk.
    Linkje wordt geplaats.Fijne dag X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Via Mamanon kom ik op je site en je give-away is echt super leuk. Fabeltjeskrant... waar is de tijd gebleven...

    Helaas vind mijn zoontje er niets aan, maar een shirt met adelaar vind hij geweldig. Dan in maat 134/140.

    Ga een linkje plaatsen op mijn blog en natuurlijk ben ik ook volger geworden!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O, wat maak jij die shirtjes leuk zeg! Een shirtje met Stoffel erop: dat zou geweldig zijn voor m'n favoriete neefje... Maat is 92-104. Misschien vind je mijn nostalgische give away ook leuk? Kijk maar op http://www.creadiefje.blogspot.nl/ Succes!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal ook even je foto & link op m'n give away pagina zetten :-)

      Verwijderen
  28. Hele leuke dingen maak je, dus ik doe heel graag mee voor nummer 3, de make-upclutch, die ik heel mooi vind. Ik ben volger en er staat een linkje op mijn blog, groetjes uit België ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. SUPER!!! Ik kies voor de jongens t-shirt, met een koe'tje erop!
    Mt 122-128, voor mijne jongsten van bijna 7!
    Ik ga je linken op mijn lekkerbekkenblogje, tabblad Give away's.

    En ik geef trouwens ook iets weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O wat zijn die t shirts super tof! Ik doe graag mee! Ik ga voor de jongenstshirt voor mijn jongen. Maatje 86 en ik vind de fabeltjeskrant erg leuk!
    Succes en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele leuke blog, ik volg hem via Google Reader (geen idee of jij dat dan ziet...). En die t-shirts met de fabeltjeskrant-figuren, SUPER !! Dat roept herinneringen op uit mijn kindertijd. Daarom doe ik graag mee aan de give-away, om de dochters er ook kennis mee te laten maken.
    Voor mij dus graag een meisjes t-shirt maatje 116 (liefst in roze of paars) met een fabeltjeskrant diertje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi meis!
    De Give Away doe ik niet aan mee, niet omdat ik het niet leuk vind (juist wel) maar omdat ik een andere volger ook je creatie gun. Ik heb al twee mooie dingen van jou :-)
    Maar wil je wel even een knuffel sturen voor deze voorspoed!

    Liefs Bianca
    van Atelier Mama Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuke give-away!! Hier mag je kiezen uit jongen 86 fabeltjeskrant of meisje 104 fabeltjeskrant.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goh wat een leuke give away! Ik ga voor de make up tas met verrassing. Omdat ik van verrassingen hou zeg maar! ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wat 'n toffe Give Away!! En de fabeltjeskrant! Pure nostalgie. Ik waag mijn kans en dan graag 'n jongens t-shirt mt 92 met Stoffel de schildpad. Ik plaats 'n linkje op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke give away. Ik heb zelf al 2 wat grotere jongens en zou wel blij kunnen worden van de make-upclutch. Mijn kleuren zijn toch wel paars en antraciet/zwart/grijs.

    Veel succes met je blog.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooooh wat een leuke spulletjes! Ik ben nieuw hier, maar je hebt er een fan bij :-)
    Graag wil ik ook meedoen voor het leuke t-shirtje. Maatje 86 voor mijn zoontje. en ... viert zijn eerste verjaardag ook de 23ste juli, samen met zijn mama!
    Nog veel succes met je toffe blog

    Groetjes Katleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Superleuk! ik doe mee, voor het meisjesshirtje, in maat 86/92 met de fabeltjeskrant erop! Groetjes uit Deventer!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beste tante Pollewop, Een schitterende give a way. Ik wil graag meedoen voor een meisjes shirt met Betty Boop in maat 152. Ik heb zelf geen blog, maar ik kan het wel op face book zetten. Freubelweb volg ik wel. Ook een superleuk idee, zo'n leuk printje in een tshirt. Ik ga ook zeker na 23 juli je tutorial lezen. ben zelf niet zo'n naaister.
    Groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou ik sluit me bij ALLE bovenstaane reactie's aan; deze shirts zijn geweldig!
    Dus ja; ik doe dolgraag met je Give-Away mee!
    Ik ga voor een meisjesshirt Koe (we hebben ze hier ook in de stal/wei lopen) maat 92 of 116.
    Ik ga je blog goed in de gaten houden; vind ze te leuk om ze ook zelf te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een supershirtjes zeg! Echt fantastisch.
    Ik doe graag mee met de give away voor een meisjesshirtje, maatje 86.

    Afbeelding maakt niets uit, al vind ik Truus de Mier wel het allerleukst.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Al dat moois! Spijtig genoeg heb ik hier thuis nog geen bengels rondlopen. Maar ik doe heel graag mee voor de make-upclutch.
    Ik ben dol op bolletjes, rode kleurtjes en vintage stofjes :-)
    Alvast een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wil heel graag mee doen en ik ga je vlgen want het is zeker niet de eerste keer dat ik je blog vor bij zie komen en..... ik wil natuurlijk graag weten hoe je het shirtje hebt gemaakt als ik hem niet ga winnen. Ik zou gaan vor het shirtje in maat 86 of 92 met de bettie boob. Maar eigenlijk vind ikze stiekem allemaal leuk. Zal een linkje voor je plaatsen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik wil graag meedoen voor geschenkje 3. Je hebt een leuk blogje. Ik wordt meteen volger en ik zet een linkje. Misschien wil je ook meedoen aan mijn give away die momenteel loopt?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ewel ik doe heel graag mee voor het volwassenenzakje daar mijn schattige zonen de kindermaten al jaren ontgroeid zijn
    en alvasrt een mooie verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Tiens, ik dacht dat ik al had meegedaan, niet dus! Ik wil zeker meedoen voor een meisjes T-shirt (maat 110) met iets van de fabeltjeskrant op!
    Ik ben al volger en plaats nog een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. en jaaaaaaaaaaaaaaaa......ik wil ook meedingen naar zo'n supergaaf shirtje. Jongensmaat 92 of 104 en dan het liefst met een indiaan. Maar een andere afbeelding is ook prima. Mocht ik niet winnen, is het mogelijk om te swappen ;-)??
    Volgens mij ben ik al volger, maar ik ga het voor de zekerheid nog ff checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Op de val reep. Ik wil heel,graag meedoen voor het makeup tasje. Mijn favoriete kleur is blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke give away. De shirtjes zijn hartstikke leuk. Vooral die met de koe. Als het kan in de maat 98. Is nog een beetje op de groei, maar dan weet ik zeker dat hij het shirtje extra lang aan kan :) Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuk recykleer project, ik doe graag mee voor de clutch, het liefst in paarse tinten.Jammer dat mijn kinders al zo groot zijn want de shirtjes zijn schattig!!Natuurlijk zet ik een linkje op mijn blog,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. dag tante pollewopje!!!
    ook ik sluit graag aan om een kans te maken eens te winnen Dat is altijd leuk en spannend toch?? Volger ben ik al met veel plezier.
    Ik heb 3 kids Tja dat wordt kiezen Ik kies een meisjes truus de mier shirt maat 116 voor de jongste. al is dat tasje ook geweldig Komt daar ook een patroontje van misschien??
    ik wacht af......
    groeten Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat leuk zeg, ik doe mee! Graag een meisjesshirt met babushka, maat 116/122.
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zo'n leuke give-away! Ik doe graag mee, voor een meisjesshirt maatje 104, met een Babushkaprintje. Ik ben net volger geworden, en zal een linkje plaatsen op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ontdek net je blog! Wat een superleuke tshirts!! daar zouden mijn kinderen heel gelukkig van worden (en ik ook natuurlijk :-))
    Ik doe graag mee voor een jongensversie maat 110 of een meisjesversie maat 128 (ik vind alle printjes leuk...je mag me verrassen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil graag meedoen .. Heb wel nog geen blog ... ga je volgen ... hoop dat ik dan via mail zie wanneer er iets bijkomt op je blog lukt tot nu toe niet bij iedere volger ... ik ga voor het tasje kleur blauw of groen.

    Nog een fijne dag,
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  56. jeetje wat leuk zeg, ik ontdekte je link via een andere site en heb me gelijk maar op volgen gezet altijd leuk toch weer 1 extra erbij :-0
    leuke spulletjes allemaal zeg, ik heb wel 2 meiden maar die zijn de shirts ruim ontgroeid ha ha...zo'n zakje lijkt me geweldig en de kleur moet dan een verrassing blijven, ik ga een gegeven "paard"niet in de bek kijken.
    wil je ook eens bij me komen kijken dan is dit mijn link enne volgen mag ook hoor. vr gr jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/ ben een paar dagen geleden begonnen er staan al aardig wat dingetjes op. zo nu ook jou link :-)
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/een-give-away-bij-tante-pollewopje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik weet niet hoe ik moet volgen maar heb hem gewoon in mijn favoriet staan en lees mee.
    Ik ga voor een meiden versie in maat 116 maakt niertje welk printje

    Sabine v s

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik ben volger en doe graag mee om kans te maken op een jongens shirt maat 140. en voor de print een adelaar of koe.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    No.1.
    boy, size> 92
    real dutch cow
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik doe graag mee voor nr 2. Ik zal eens horen bij mijn vriendin welk maat haar meisje heeft want dat weet ik niet exact. Ik laat het je dan zeker weten . Super leuke t-shirt jammer dat het niet voor volwassen is,ik zou het ook graag dragen.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat prachtig, ik ben naarstig op zoek naar leuke spulletjes voor mijn zoontje met Fabeltjeskrant figuurtjes...én, zie hier, iemand maakt prachtige dingen, heeft interessante informatie om te delen én geeft ook nog eens wat weg! kan niet beter én motiverender ;-)
    Ik doe daarom mee voor een T-shirtje met Fabeltjeskrant figuurtke voor een jongetje van 2...

    Vele groetjes en heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ooow wat weer leuk!!! Ik doe mee, ben volger geworden met veel plezier , ik kies voor een meisjesshirt met baboushka in maat 92.
    Groetjes landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik kom hier via-via op je blog terecht. Zo leuk! Ik word volger, ik doe graag mee aan je give-away voor het jongens T-short, maat 110 met een indiaan én ik plaats een linkje op mijn blog naar deze give-away. Voilà! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Een nieuwe ontdekking : jouw blog !
    Ik word volger....want ik wil graag nog meer leuke dingen ontdekken.
    Ik doe graag mee voor een jongensshirt maat 110 met een stoere indiaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Doe ik nog niet mee? hmmm, dat wil ik wel graag...dus dan bij deze!

    Mocht ik winnen dan kies ik graag voor een jongensshirt met Stoffel de schildpad van de Fabeltjeskrant in maat 110.

    Ik ga je linken hoor!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Nou dat is leuk; zijn we op dezelfde dag jarig! Hoeveel jaartjes wordt jij?:)Ik 31:)
    En natuurlijk doe ik dan ook mee met jouw leuke give away. Mijn dochtertje heeft maat 86/92 en ik vind de baboeska erg leuk!
    Ik ben je gaan volgen en ga je je blog nog even verder bekijken! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik vind jouw blog en jouw give-a-way super! Als ik door de onschuldige hand gekozen word, zou ik graag de make-upclutch ontvangen. Jouw blog doet het bij mij kriebelen om ook creatief aan de slag te gaan, zeker met dit Belgische kwakkelweer! Groetjes uit Brugge!
    huplahoi@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I would like pink & babushka in size 110.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat leuk!
    Ik doe graag mee voor een meisjesshirt in maat 98/104 met Truus de Mier! Wat leuk dat je die printjes nog hebt, echt jeugdsentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    girly T-shirt 128

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie