woensdag 6 juni 2012

Ruilen...? En een beetje Kleur & Fleur...

En toen piepte er weer een zonnestraaltje door de grijze massa van boven...

Op deze druilerige dag deel ik met jullie een beetje Kleur & Fleur van een oud pixiboekje dat ik vaak voorlees aan mijn kleine pollewopsje. Het boekje 'Ik wil de hele wereld kleuren' vertelt het verhaal van een jongetje dat alleen maar saai grijs om zich heen ziet, totdat hij een meisje ontmoet...



...en dan kleurt de wereld in alle tinten van de regenboog!

Zo mooi...

Ik ben een fan van pixiboekjes! Deze doe ik dan ook niet in de ruil, sorry...

Maar wat ik wel wil ruilen is een fleurig en kleurig tijdschrift. Ik vertelde jullie pas geleden hier al iets over drie nieuwe ontdekkingen op magazinegebied. Van het tijdschrift Jansen bied ik het oktober/november nummer van 2011 vandaag te ruil aan.

Heerlijk lezen over stedentrips naar onder andere mijn dierbare stadje 's-Hertogenbosch...
Genieten van kleurrijke foto's en lekkere recepten...
En allerlei leuke kringloopdesignideetjes...

Wil jij ruilen?
Laat dan een reactie achter op dit bericht en wie weet ruil ik volgende week met jou.



P.s. Aan CreatiefGeklungel, ik zag je berichtje over een ruil voor het horloge. Hij is nog niet naar de kringloop, dus super leuk! Mail je me even op info@tantepollewopje.nl.

En aan iedereen: wil je meer Kleur en Fleur kijk dan eens hier...
En kijk vooral hier als je nog meer leuke ruilitems van deze week wil zien...









7 opmerkingen:

  1. Wat een idee, ruilen haha, goed zeg!
    Dat boekje lijkt me echt zo leuk joh...een heel positief gevoel krijg ik ervan...

    Hee dus jij komt uit 's Hertogenbosch!
    Ik ben 6 jaar geleden verhuisd vanuit daar maar kom er nog om de week....ik ga nog altijd naar Toko Djawa in de Citadellaan geloof ik dat 't is :-) Jammm

    Doeggg

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yummie ja die toko ken ik wel. Heb ik jaren om de hoek gewoond :)

      Groetjes,
      Rosalie

      Verwijderen
  2. Wederom een leuk item, maar we hebben net geruild en ik wacht rustig af wat je ervan vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was eens in 'sHertogenbosch om een boschebol te eten (of bollebosch)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker hè? Tenminste als je de échte hebt geproefd... :)

      Groetjes,
      Rosalie

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, deze bladen zijn geweldig. Ik heb ze dus allemaal al gelezen! En Den Bosch, daar was ik vandaag nog...gezellig daar!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie