vrijdag 28 september 2012

Pareltjes van de kringloop...

Net zoals het bloggen heeft ook het kringloopsnuffelen even een time-out gehad de afgelopen maanden. Het is nauwelijks voorstelbaar, maar ik had totaal geen zin in de kringloop met al zijn -normaal gesproken zo heerlijk aantrekkelijke- muffe luchtjes en goed verborgen schatten. Wat hormonen allemaal niet met je kunnen doen...
 
Maar ook die periode is weer voorbij en met een hervonden zelf met uitdijende buik ben ik vanochtend op het fietsje gestapt met één doel: snuffelen!
 
En dat is niet zonder succes geweest.
 
 
De vazen zijn al wat oudere pareltjes van de kringloop, maar het retro eendje is een nieuwe vondst. Zo leuk om deze te vinden, want zo'n eendje had ik vroeger ook.
De vaas vond ik al eerder bij de kringloop en de koffiekan is een fijne herinnering aan Terschelling. De klok is een nieuw pareltje in huize pollewop, zo lief!
 
 
En blikken heb je toch ook nooit genoeg... Dit soort in elk geval niet!
 
Deze pareltjes, een zak vol oude blokjes, een zak vol vrolijke figuurtjes, twee knutselboeken, een prentenboekje voor pollewop én een prachtig spijkerbroekje voor pollewop gingen mee naar huize pollewop.
 
En dat voor 300 centen...!
 
Blij, blij, blij op vrijdag :)
 
 
Fijn weekend allemaal!
 


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal, kan me voorstellen dat je er blij mee bent :-) Ik scoorde vandaag SHARKY'S om de was mee op te hangen. Meerdere zakjes en daarom geef ik er twee weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh leuk
    mijn zus had die blikken ook toen ze net opzichzelf ging wonen Geweldig leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. € 3?! Wow, de kringloop hier hanteert iets hogere prijzen, mede de reden dat ik er niet zo vaak kom :)
    Mooie vondsten, vooral de blikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes zeg, ik ben ook helemaal gek op de kringloop en heb toevallig ook 2 artikeltjes geplaatst met kringloop parels :).
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige pareltjes weer. Vandaag heb ik ook een nieuwe kringloop ontdekt, maar ik heb me ingehouden te kopen... kwam net terug van de woonbeurs met een tas aan inspiratie ;-)
    Jouw blikjes zijn superschattig.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je bent je flink te buiten gegaan zie ik al poeh poeh ;-) Je hebt in ieder geval goed gescoord, die klok vind ik echt super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super pareltjes, dat klokje is geweldig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De klok vind ik heel leuk!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig had je een grote fietszak dan! :-) Echte leuke spulletjes, ik denk niet dat ik ook aan één van die dingen had kunnen voorbijlopen, vooral de blikken, ben ik dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hee die vaas heeft mijn vriendin ook pas bij de kringloop gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie