zaterdag 17 november 2012

Lapswap lapjes en meer...

Deze week viel er met een luide plof een dikke envelop op de deurmat gevuld met allemaal mooie lapjes van de lapswap van Kris.
 
Ik deed hieraan mee, want verzot op lapjes, en stuurde deze lapjes naar Kris op.
 
En kreeg er deze voor terug:
 
 
Linksboven een retrobloemig stofje van lifestylebymarion.blogspot.nl, ernaast een vrolijk paddestoelenstofje gekregen van elle-bee.nl, daaronder een bloemig stofje van ikkeismooi.blogspot.nl en links daarnaast een gezellig tea-time stofje van Kirsten.
 
Dankjulliewel allemaal voor de leuke swap!
 
Ik ga nog even nadenken wat ik van de mooie stofjes hierboven ga maken, maar maakte vandaag met andere stofjes op verzoek van een vriendin een zacht kroeldoekje voor haar dochtertje.
 
Met naam, want dat is handig voor op het kinderdagverblijf :)
 
Fijne avond allemaal!
 


5 opmerkingen:

  1. Ooh wat een schattige lapjes. Die lapswap had ik ook open staan, maar ben het uiteindelijk vergeten. Als er weer 'ns zoiets leuks is, hoor ik het graag. Wat heb je trouwens een lief knuffellapje gemaakt.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik zo je blog bekijk is "mijn" vintage lapje (uit 1976 van Laura Ashley) heel goed terecht gekomen :) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ga jij vast hele mooie dingen mee maken! Prettig weekend en bedankt voor je lieve woorden op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lapjes heb je terug ontvangen! Ik ben ook blij met de mijne. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien dat mijn lapje bij jou is....
    Hoop dat je iets leuks van kunt maken!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie