dinsdag 25 december 2012

God Jul...

...die twee woorden...
...brengen warme herinneringen terug...
...aan mijn tante, tante zuster Bertha, uit Noorwegen...
...waar ik als klein meisje de mooiste kerstkaartjes van kreeg...
...ze is als mens van ons heengegeen...
... maar haar licht en dat van vele anderen straalt voort...
 
God Jul
 

 
 
Knutselkunst gemaakt door kleine pollewop op 1e kerstdag 2012
Engeltje is van de wereldwinkel.
 
P.s. dank aan iedereen voor de beterschapswensen de afgelopen dagen, het was hartverwarmend om te ervaren dat zoveel mensen begaan zijn. Gelukkig heeft mij maar een relatief onschuldig iets getroffen dat met antibiotica en veel rust, heel veel rust, weer goedkomt. Hoewel ik nog wat wiebelig op de benen en wat licht in het hoofdje ben, voel ik mij stukken beter vergeleken met de afgelopen dagen. Gezondheid is een waardevol goed, dat besef ik mij weer eens te meer. Eind deze week staat een afspraak met de verloskundige en ook een 30-weken echo gepland. Hopelijk heeft ons pollewopje in de buidel niet teveel last gehad van het zieke lijf waarin ze even heeft vastgezeten...


6 opmerkingen:

  1. Fijne feestdagen en hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop.

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi zieke,
    Bedankt voor je lieve kaart!
    Hopelijk sta je snel weer stevig in je schoenen. Spannend weer een echo, 30 weken wat vliegt de tijd. Pas goed op jezelf en je Pollewopjes.

    X,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk ben je snel weer helemaal genezen!lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beterschap en voor 2013 gezonheid en een mooi pollewopje gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n lieve kleurrijke kunst! God Jul altijd al mooi gevonden, kort een krachtig he ;-) Raar he ziek zijn met een boeleke in de buik ;-) Veel geluk in 2013!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie