zondag 2 december 2012

*Pluk de dag op zondag* met Sinterklaas...

Van zaterdagochtend tot zondagavond klokslag19.25 - bedtijd van kleine pollewop - heeft ons weekend in het teken gestaan van de lieve goede Sint. Ons klein pollewopje is door alle gebeurtenissen bekaf en hyper tegelijkertijd. Dat dat alles gepaard gaat met het nodige onmogelijke gedrag (lees bloed-onder-nagels-vandaan-peuter-gedrag) zodra de rust is teruggekeerd is niet verbazingwekkend. Ik ben gesloopt...!
 
Maar... kleine pollewop heeft zich heerlijk vermaakt en is enorm verwend met allerlei nieuwe speeltjes waar zij nog maanden plezier aan zal beleven. De glunderingen op haar gezichtje en de uitbundige kreten bij het uitdelen en uitpakken van alle moois tijdens het eerste sinterklaasfeest dat zij echt bewust heeft mee mogen maken, zullen me altijd warm bijblijven.
 
 
De Sint kwam zaterdag langs op papa pollewops werk...

 
We hebben gesmuld van lekkers...

 
De pietjes hadden de cadeautjes dit jaar goed verstopt, maar goed dat de papierbak nog niet was geleegd!!!

 
Klein pollewopje en haar gekregen dokterssetje...

 
Samen met papa de sint en pieten uitzwaaien. Dág Sinterklaasje!

 
Dáááág...

 
Toen nog cadeautjes uitpakken bij oma pollewop samen met neefje Chun. Ehm, ja en daar moet je soms diep voor in de zak duiken...
 
Vanacht heeft de Sint ons huisje weten te vinden en liet daar een overvolle schoen achter en ook reed hij nog langs het huis van opa en oma en ome Ist en tante Niki...
 
Het is mooi geweest zo. Kleine pollewop slaapt en zal vast prachtige dromen dromen en dat ga ik zo lekker ook doen.
 
Bedankt Sinterklaasje en welterusten...
 
 
P.s. tot aanstaande woensdag kun je nog een berichtje achter laten op het blogberichtje hieronder, je maakt dan kans op dit mooie mini gouden boekje
 


4 opmerkingen:

  1. Wat een feest! hopelijk beleeft je dochter veel plezier aan haar nieuwe speelgoed en zal ze er eindeloos mee kunnen spelen. heel herkenbaar hoor die sint stress, hier stuiteren drie dames door het huis (en botsen daarbij ook wel eens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch! Ik ben bang dat mijn jongste dit jaar voor het laatst gelooft. Ik zal het erg missen, denk ik. Ondanks onmogelijk gedrag! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk! Ik kan niet wachten tot onze kleine Sam straks groot genoeg is om het ook te vieren. Verder wil ik niet dat het sneller gaat, ze groeit al zo hard... Ik wil zo lang mogelijk 'baby Sam' behalve rond Sinterklaastijd, dan moet ze groot genoeg zijn... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie