zondag 24 februari 2013

*Pluk de dag momenten* # week 8...

En toen zaten we alweer aan het einde van week 8 in 2013. De eerste twee maanden -die ik altijd ervaar als de laatste vervelende koude drempel naar een heerlijk fijn voorjaar-  van het jaar zitten er bijna op. Het zonnetje heeft zich al aan ons laten zien en voelen en na de laatste vlokjes sneeuw zal ze ons weer lekker gaan verwennen met haar warmte en energie. Kan niet wachten!
 
De afgelopen week heb ik ondanks de ijzige kou van de afgelopen dagen genoten van een heleboel dingen. De momenten die mij van deze week het meest bij zullen blijven, zijn de momenten dat ik...
 
...met bolle buik op de fiets in een heerlijk lentezonnetje een stukje fietste...
... fleurige lentebloemetjes kocht, anemoontjes en deze tulpjes...
 


...genoot van een lekkere lunch samen met meneer pollewop en ons klein pollewopke...
...nog even tijd heb gehad om wat ideeen uit te werken en uit te voeren zoals de kaartenslinger die ik jullie gisteren liet zien...
...en dat ik fijn heb kunnen bijkletsen met een paar dierbare vriendinnen voordat ons leven hier weer voor even op z'n kop staat met zo'n kleine baby in huis.

Maar het meest waardevolle moment van deze week met stip op nummer 1 was toch wel een momentje gisterenavond net voor het naar bed gaan van ons klein pollewopske. Een momentje met ons drietjes in een dikke knuffel omstrengeld, met kleine pollewop heel dichtbij haar zusje op mijn buik en haar zusje die haar vrolijk een klein kopstootje gaf.

P.s. en natuurlijk aan iedereen die dit leest een hele fijne week 9 met mooie geluksmomenten gewenst!





9 opmerkingen:

  1. Je zult het inderdaad straks druk krijgen met een tweede erbij dus goed om nog even rustig aan te doen.Die kan met tulpen, daar hadden wij thuis kopjes van! Wat leuk om te zien.Fijne avond, Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o dat is inderdaad wel een heerlijk moment zo met het hele gezinnetje samen!
    Fijne bloemetjes en een leuke letterbak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ;-) mooi.... Ik wens je een goed en bijzondere nieuwe week toe! Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook een heeeeellll bijzondere week 9,liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhhhhh.. smelt! heerlijk die kleine momentjes samen. en wat gaaf dat de klein(st)e meid ook even duidelijk laat merken dat ze er nu al bij is!

    :D Fijne afsluiting, nu op naar een wel heel bijzondere nieuwe week...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog mooier is
    dat jij je bewust bent van die momenten

    liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah, heerlijk!! Geniet van deze spannende en bijzondere week :-) Heel veel liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sluit me volledig bij Ellen aan...
    Wens jullie een hele goede week #9
    Lieve groet
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie