vrijdag 26 april 2013

Give away reminder & spreuk van de dag...

*Lang*Leve*de*Lente*weggever
 
 
Meedoen kan nog tot en met woensdag 1 mei aanstaande.
Word volger (of blijf het gezellig ;)) en laat een berichtje achter bij dit bericht.
 
Heel graag wil ik jullie allemaal gigagantisch -ja, ik kijk teveel sprookjesboom met kleine pollewop...- bedanken, zomaar even tussendoor, voor jullie trouwe aanwezigheid bij StudioZakka en jullie lieve, leuke, grappige en altijd fijne reacties op de dingen die ik post. Het maakt het bloggen zo fijn!
 
Dankjewel!!!


Onze kersenbloesem, wat een schoonheid hè. Hier kan ik uren van genieten...
 

Fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. mooi. bedankt voor de herinnering! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele en vooral ware spreuk! Fijn weekend gewenst.
    liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dan ook altijd 'gigagantisch' fijn om hier langs te komen! Dank je wel dat we steeds met al dat leuks mogen meegenieten, je zit bij mijn favorieten :-) Prachtig toch die bloesem! En spreuk! Fijn weekend! ohjaaa... er is dan toch eindelijk een pakje onderweg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En ook leuk om hier bij jou aan te komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie