donderdag 6 juni 2013

Zusjes#7...

"I am your parent; you are my child.
I am your quiet place; you are my wild...
I am your kiss goodnight; you are my I love you"
Maryann Cusimano
 
Deze week zag ik grote zus met zonnebrand op haar neusje...
 

En kleine zus slapend op mijn schoot in de speeltuin...


 
Een jaar lang je kindjes vastleggen op de foto, zoals jij ze ziet. Dat is de essentie van dit prachtige project 'You are my wild'. Wil je ook meedoen, meld je dan aan bij Anki. Bij haar vind je ook een overzicht van alle andere deelnemers.
 


9 opmerkingen:

  1. lief hey :-)
    en die tut.. onmisbaar !!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat schattig... Zo heerlijk als ze nog op je schoot in slaap vallen, genieten!! xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, mooi moment. Heeeeerlijk weer speeltuin weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo lief van die lekker slapende kindjes Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Anki kwam ik hier. Ik doe voor het eerst mee en kon mij niet bedwingen even de andere blogjes te bekijken. Wat een mooi stel heb je daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn huwelijk werkte niet, mensen adviseerden me om van mijn man te scheiden omdat hij een chronische bedrieger en een dronkaard was, het was een zeer vreselijke situatie om samen te leven met een dronken en bedriegende echtgenoot, het enige wat ik wilde was een verandering, dus nam ik contact op met heer Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396. Hij vertelde me dat hij mijn verbintenis met mijn man zou herenigen met zijn betovering, heer Bubuza vertelde me wat ik moest doen, wat ik meteen deed en vandaag vier ik het omdat mijn man helemaal is gestopt met drinken en vreemdgaan . Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie