zaterdag 27 juli 2013

Midzomer give away...

Een tijdje terug liet ik jullie een paar van mijn gevonden pareltjes van de kringloop zien. Ik kreeg op dat berichtje veel enthousiaste reacties, met name gericht op de retro schaaltjes. Ze zijn in huize pollewop ook absoluut favoriet en staan sindsdien bij elk feestje of gezellige gelegenheid op tafel te pronken met wat lekkers erop.
 
Nou wil het geluk, dat ik kortgeleden tijdens een van mijn geliefde bezoekjes aan de kringloop nog zo'n mooi schaaltje op de plank spotte. Dit exemplaar mist weliswaar op de rand een heel klein stukje keramiek, maar dat valt nauwelijks op. Aangezien geluk zich vermenigvuldigt als je het deelt met anderen, wil ik heel graag iemand anders blij maken met dit schaaltje.
 
 
Wil jij graag dit stukje geluk ontvangen?
 
Meedoen met de midzomer give away kan heel simpel door je reactie achter te laten bij dit bericht (anonieme reacties alleen met mailadres). Natuurlijk vind ik het erg leuk als je mijn blog wat vaker komt lezen, je kunt je dan via bloglovin' en/of google friend connect aanmelden als volger van StudioZakka.   
 
Geniet van de zomer!
 


18 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk printje heeft het schaaltje! Natuurlijk doe ik mee! Ik volg je gewoon via blogger, is ook wel goed toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo! Ik lees als jij schrijft :-) en dat schaaltje daar waag ik heel graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee want ik vind erg mooi schaaltje. Je blog lezen doe ik altijd. Te gezellig om te missen. Fijne dag! Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk schaaltje, ik doe graag mee

    Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als allertrouwste volger (hihihihi) doe ik heel graag mee met je midzomer-give-away, aangezien onze kringlooplove's altijd gelijk lopen :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie schaal !!! Die zou ik graag hier op tafel hebben staan...
    De avonturen van kleine pollewop en babypollewop volg ik al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Over klein geluk gesproken te hebben.....jij weet precies wat we leuk vinden... wie weet!!!

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie schaal. Daar wil ik mijn lekkers wel op delen als ik een feestje geef. Ik stuur jou wat geluk als ik win, onee dat komt je vast al toe, door dit weg te geven.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohoooh, deze had ik even gemist ;-) en ik vind dit schaaltje prachtig! Dus ja, ik doe heel graag mee! Leuk, leuk, leuk! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik wil ook zeker een kansje wagen!! Helaas ben ik zulke mooie schaaltjes hier nog niet tegengekomen... dus ga ik nu heel hard duimen!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi! Nu kom ik élke keer op bezoek bij je blog, en toch had ik deze gemist, dus bedankt voor de "reminder"! En nu duimen maar voor mezelf ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie schaal, voor allemaal lekkers op te leggen en niet te vergeten ook opeten dan haha...aangezien ik er altijd op misgrijp ga ik een kansje wagen :)
    Door de vakantie helemaal niet gelezen, anders had ik al eerder gereageerd.

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag nog mee, want het is wel een heel leuk schaaltje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Think Pink, Flower Power, Rosalie!!! Dat zijn de woorden die in me opkomen. Maar ik ben bang dat de postduif niet naar Zuid Afrika vliegt....

    X x x. Liefs! Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat erg, ik dacht dat ik al gereageerd had, maar dat is dus niet zo. Ik wil heeeeeel graaaaag mee doen!!!!!!!! Hij zal super leuk zijn in mijn schaaltjes verzameling!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooo hij is echt leuk! Ik doe graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie