zaterdag 24 augustus 2013

Gekregen liefs en de uitslag...

Een poosje terug stuurde ik haar één van mijn Japanse yens toe voor in haar letterbak, om daar haar autowasmuntje (zoek 'm maar op het plaatje in de link ;)) gezelschap te houden. Als bedankje viel er een envelop vol liefs en gezelligs terug op mijn deurmat:
 
 
Het blijft zo leuk om zo'n verrassingsenvelop open te maken en te ontdekken wat er allemaal in zit.
Dankjewel Merula!
 
En van deze lieve blogmadam ontving ik liefs voor mijn verjaardag:
 

Wat een lief gebaar.

 
Dankjewel Trui!
 
 
Zelf heb ik ook nog wat liefs weg te geven. Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar hier is ie dan: de uitslag van de midzomer give away.
 
Voor het gemak heb ik er dit keer de random generator maar op los gelaten. Negentien van jullie deden mee en het schaaltje gaat naar nummer:

 
Marieke (Een dotje wat) gefeliciteerd!
Ik hoop dat je er blij mee bent.
Het schaaltje komt zo snel mogelijk naar je toe.
 
Fijn weekend allemaal.
 
 

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marieke! En wat een leuke post en cadeautjes heb je gekregen Rosalie, geniet ervan!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ik ben dol op zoek plaatjes ;)
    Fijn dat je er blij mee bent. Wat een lieve truitjes van Trui ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke spulletjes heb je gekregen, fijn! gefeliciteerd Marieke! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuke post !!! Heerlijke verwennerijtjes.
    Enne.... wat een leuk Verkade plaatje op de achtergrond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijke post met al die cadeautjes heen en weer. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een verwennerij haha heel erg leuk. Marieke gefeliciteerd met het schaaltje :-)
    Fijne dag, liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-) x x x
    De 'gezellige' enveloppe is héél erg leuk! Fijn toch die klepperende brievenbus (als je thuis bent toch hahaha ;-)) Proficiat Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn blog heb je! Ik word net zo blij van Kringloopjes als jij! Ik volg je! (Dat heeft toch altijd iets stalkerigs....haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeej Rosalie, dit nieuws had ik even gemist.... JOEPIE! Wat leuk, dankjewel! :-)
    Zeker ben ik er blij mee, ik vind het écht een prachtig schaaltje!!
    En wat lief die spulletjes van Trui en Merula. Altijd fijn zo'n leuke post!
    Fijne dag nog! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd, al loop ik geloof ik wel een beetje achter. Ben je in dezelfde week jarig als je mama? Dat is dan dubbel feest.
    Fijne avond.
    lieve groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie