zaterdag 21 september 2013

Maritieme sferen deel II...

Maritiem dag I zit er op.
 
Ik ben gesloopt, maar wat was het een geslaagde dag met gezellig publiek, vrolijke meedeindeuntjes, en natuurlijk een heerlijk nazomerzonnetje. De verrassing van het weerzien met allerlei oud bekenden die onverwachts opduiken bij mijn kraampje, maakt Maritiem in de binnenstad van Den Bosch wel extra speciaal voor mij. Op naar morgen dus, want morgen verkeer ik nog één dag in Maritieme sferen, met speciaal voor de gelegenheid...
 

 
Morgen dus:
 
 
Maar voor nu ga ik even met de beentjes omhoog op de bank, daarna weken in bad met een fijn boek en dan héél lang slapen...
 
Slaap lekker en tot morgen!
 
Xxx

 


8 opmerkingen:

  1. Fijn dat het een geslaagde dag was! het was ook prachtig weer. Rust maar even lekker uit, veel plezier nog morgen. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Misschien dat ik morgen een dagje den bosch ga doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik op het voetbalveld stond heb ik serieus aan je gedacht, want wát was het lekker weer! Super voor zo een markt! Voor vandaag wens ik je veel plezier en verkoopsucces! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het zo goed gelopen is! Succes voor zondag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo geslaagd was! Hopelijk vandaag ook nog zo'n fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is altijd een hoop werk...vermoeiend...maar fijn dat het zo gezellig is!
    Hoop dat je vandaag ook een geslaagde dag hebt gehad.
    ..en morgen "uitrusten"??
    groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het een heerlijke dag was en een welverdiend uitrust moment mag daar dan wel op volgen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat die eerste dag zo geslaagd was! En bij Merula lees ik dat jullie elkaar fijn ontmoet hebben, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie