woensdag 1 januari 2014

Let's spread some l♥ve #1...

***Happy 2014***
 
Nadat vanacht het nieuwe jaar knallend en sprankelend is ingeluid, las ik deze spreuk in mijn nieuwe scheurkalender:
 

Met goede voornemens heb ik normaal gesproken niet zoveel, maar deze spreuk raakte me en bleef me ook vandaag de hele dag bezighouden. De doorslag gaf het bericht van de Dalai Lama dat ik zojuist op facebook las: 'Today, as we wish each other a Happy New Year, let us determine to be more sincere, compassionate, warm-hearted human beings, trying tot make our world a more equal place. That way we'll actually make it a happy year.'
 
2014 zet ik daarom in het teken van 365 days *Let's spread some l♥ve...*


 
Iedere dag van 2014 ga ik op zoek naar een hart of maak ik er eentje die ik vastleg op foto. Eens per week zal ik een blogbericht aan deze foto's wijden. Voel je vrij en welkom om mee te doen.
 
Let's spread some l♥ve!!
 
xxx
 


15 opmerkingen:

  1. Oh, wat een lief en leuk ideetje. Ik ga erover nadenken of ik mee ga doen...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spreuk inderdaad en helemaal waar. Als we allemaal wat liefde achterlaten wordt de wereld alleen maar mooier. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het lezen van je blog, valt me dit poëzie-versje in:
    Daar alleen kan liefde wonen,
    Daar alleen is het leven goed
    Waar men stil en ongedwongen
    Alles voor elkander doet!
    Verheug me al op je hartverwarmend blog, X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een leuk en lief idee. Ik zag vorig jaar (24 december moehaha) ook nog een bijzonder hartje op m'n werk. Er kwam een nieuwe patient in de praktijk en die had nog zo'n oude zilver kleurige amalgaan vulling en die was in de vorm van een hartje!
    Elkaar wat bewuster maken van de kleine fijne dingetjes om je heen, daar gaat het toch allemaal om?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het maakt de wereld een stukje mooier. Ben erg benieuwd naar je foto's hoor Rosalie. Een prachtig voornemen van je. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gek he, hoe zo'n zinnetje je kan raken! Mooi voornemen, let's spread love en ik ben benieuwd naar je hartjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee, ik heb ook een hartjes actie opgezet, misschien wel een beetje in jouw lijn...kijk maar even op mijn blog. Spread the love
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi wel leukdat jij en Renee elkaar al gevonden hebben, ik zag je linkje bij Janina en had die van Renee ook al gezien in blogger en wilde jullie al van elkaars project op de hoogte stellen ;).
    Ben benieuwd naar je project van dit jaar. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee <3. Zo maken we de wereld een beetje mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als iemand dat kan, dan ben jij het wel! Fijn initiatief dat ik met veel plezier zal volgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi voornemen, en wat een mooie spreuk! Ben benieuwd naar je hartjesfoto's! Fijne dag. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was eigenlijk nog niet helemaal klaar met m'n berichtje...
      Wij gaan je blog volgen. Is dat nou geen mooi voornemen voor het nieuwe jaar? ;-) x

      Verwijderen
  12. Via via hier terechtgekomen en al meteen een favoriet bericht... hartjes... I love it. Heb er genoeg in huis om een paar weken te vullen maar een jaar!? Wel benieuwd hoe het jou vergaat in je zoektocht. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh... denk toch dat ik me ga doen! Ik blijf het zo'n leuk idee vinden. Wat me tegenhield was elke dag een hartje fotograferen, zou me dat lukken? Maar vanochtend ging ik met mijn buurvrouw rennen en blijkt dat zij ook mee doet, maar dan 1 keer per week. Dus dat kan ook? Helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh! Leuk idee! Ik ga alvast een poging doen om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie